TOPdesk
Wat hebben we gedaan?
Met veel plezier mochten wij een team met verschillende professionals van TOPdesk coachen tot echte online leiders op het gebied van Social Selling. Het doel van de cursussen? Samen meer online zichtbaarheid realiseren voor hun persoonlijke profielen en TOPdesk. De strategie die we hiervoor hebben gebruikt is de thought leadership-strategie. Tijdens het Social Selling Business-programma hebben ze geleerd op welke manier ze deze doelstelling konden realiseren.
Maatwerk programma
Het maatwerk programma bestond uit 6 online cursussen, elk van 1 tot 2 uur. In totaal namen er 9 TOPdeskers deel aan het programma. Voorafgaand had iedereen zijn of haar persoonlijke leerdoelen aangeleverd. Hierdoor was de inhoud van het programma nog meer afgestemd op hun behoeften. Onderling zijn er drie teams gecreëerd die elkaar konden ondersteunen en voorzien van feedback. Hierdoor kregen de cursussen een levende en competitieve insteek.
Social Selling Business Program
Iedere deelnemer had als doel een autoriteit te worden binnen hun eigen kennis- en vakgebied. Hun kennis en expertise moest op een goede manier worden overgebracht naar de prospect en de klant. Samen zijn we aan de slag gegaan om de autoriteitsposities te claimen. Om dit te realiseren is in de eerste training een Personal Brand ontwikkeld. Tijdens de tweede training kwam de zichtbaarheid door het implementeren van een goede contentstrategie aan bod. De deelnemers hebben ervaren dat het waardevol is om meer van jezelf te laten zien. Ze hebben ook ervaren hoe het actief delen van content voor hun persoonlijke doelstellingen van meerwaarde kan zijn.
Social Selling Business Program
Iedere deelnemer had als doel een autoriteit te worden binnen hun eigen kennis- en vakgebied. Hun kennis en expertise moest op een goede manier worden overgebracht naar de prospect en de klant. Samen zijn we aan de slag gegaan om de autoriteitsposities te claimen. Om dit te realiseren is in de eerste training een Personal Brand ontwikkeld. Tijdens de tweede training kwam de zichtbaarheid door het implementeren van een goede contentstrategie aan bod. De deelnemers hebben ervaren dat het waardevol is om meer van jezelf te laten zien. Ze hebben ook ervaren hoe het actief delen van content voor hun persoonlijke doelstellingen van meerwaarde kan zijn.
Get in touch with us
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore